Press "Enter" to skip to content

Gruppträning

Natural Fit erbjuder flera typer av gruppträning, det finns garanterat något som passar dig!

Intensiva lunchpass
Välkommen att testa våra intensiva lunchpass där du under 40 minuter ger kroppen en ordentlig genomkörare. Perfekt för dig som vill ha kvällen över till familjen, möten eller i värsta fall jobba över… Lunchpassen kör vi måndag, onsdag och fredag med start klockan 12.00. Under från november till mars kör vi dessa pass inomhus, men så snart det blir lite varmare och snöfritt flyttar vi ut och tränar utomhus i friska luften.

Utvecklande lunchlöpning
Tror du att löpning bara handlar om att sätta den andra foten framför den andra? I så fall är det dags att tänka om.
Två luncher i veckan erbjuder vi löpträning för dig som vill bli en bättre löpare. Fokus ligger på att vi ska ha roligt och svettas tillsammans. Passen innehåller olika övningar för att förbättra löptekniken och spänsten, men självklart ser vi också till att vi får igång flåset lite också. Träningen passar alla löpare, från elit till motionär, men du bör orka springa minst 2 km utan att stanna för att kunna få ut maximalt av passen. Dessa pass är alltid utomhus.

Morgonträning
För dig som gillar att kickstarta dagen kör vi även morgonpass med start klockan 7.00. Under 45 minuter sparkar vi igång kroppen och får njuta av den där härliga känslan att ha tränat under resten av dagen. Morgonträningen sker inomhus under oktober till mars och när det är tillräcklig varmt flyttar vi ut på vår härliga gräsmatta.

After Work
Finns det något trevligare än after work? Våra after work-pass bjuder på en härlig kombination av styrka och kondition som du snabbt klarar av direkt efter jobbet och förlorar minimalt med tid för familj, vänner och andra kvällsaktiviteter. After Work-passen startar klockan 16.30 och varar 45 minuter.

Veckoschema för vecka 51

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag
7.00-7.45 Morgonträning Morgonträning
12.00-12.45 Intensive lunch Lunchlöpning Intensive lunch Intensive lunch Intensive lunch
16.30-17.15

 

After work Löpträning After work,
bastun är igång